12/31/2014

koniec roku 2014




 Przyszedł czas aby zakończyć rok 2014. Podsumowując ten rok był dla mnie dość cięzki i nawet się cieszę ,że dobiega on już ku końcowi. Przeżyłam dużo stresu, rozczarowań, bywaly dni kiedy nie miałam siły na nic, ale pomijając wszystkie trudności, przeciwności losu oraz ludzi ktorzy w jakiś sposób się do tego przyczynili to trzeba wspomnieć o tych dobrych rzeczach. Myślę ,że w tym roku udało mi się nabyć cechę , której zawsze mi brakowało a mianowicie zaczęłam bardziej wierzyć w siebie i przyznam ,że jest to dość przydatna cecha. Spełniłam swoje marzenie i zwiedziłam Wrocław. Poznałam wiele ciekawych ludzi. Miałam pierwszą swoją premierę w teatrze, przeżyłam niezapomniane ferie, walentynki, majówkę, wakacje, święta z moim chłopakiem. Zaczęłam dostrzegać ludzi którzy są przy mnie i cieszyć się z najmniejszych rzeczy. Chciałabym aby rok 2015 był lepszy, chociaż trochę. Czeka mnie wiele pięknych chwil jak i trudności bo przecież zacznę klasę maturalną.. Życzę Wam aby ten nowy rok był dla Was najlepszy, żeby to właśnie w Nim spłniły się Wasze wszystkie marzenia no i oczywiście udanej zabawy w noc sylwestrową!

ZAPRASZAM:
 YT

instagram










3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz *.* spódniczka bardzo ożywiła cały look. Wygląda to ładnie i niebanalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci szczęśliwego tego roku i dużo siły i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń