2/11/2016

Zakopane





 W weekend wybraliśmy się razem z moim chłopakiem do Zakopanego. Nigdy wcześniej tam nie byliśmy, dlatego tym bardziej cieszyliśmy się ,że możemy zobaczyć to miejsce. Mogę Wam szczerze powiedzieć, że zakochałam się. Panuje tam inny klimat, na każdym kroku widać przepiękne widoki. W Zakopanem dopiero odczułam ferie. Ledwo co wyszliśmy z autobusy ,a już spotkaliśmy się z dużą dawką śniegu, którą widać na zdjęciach. Każdy powinien zobaczyć to wszystko na własne oczy. Naprawdę warto tam pojechać chociażby na ten weekend. Wstawiłam Wam kilka zdjęć i przegladając je zauważyłam, że nie mam żadnego zdjęcia z krupówek a tam bywaliśmy najczęściej. Jeszcze mieliśmy szczęście, ponieważ trafiliśmy na snowfest , gdzie czekało Nas jeszcze więcej atrakcji.

Dolina Strążyska








 Kasprowy Wierch











   Gubałówka








      Śnieżny labirynt






23 komentarze:

  1. Te zdjęcia wygladaja jakby były zaczarowane <3 Pieknie ;) Zakopane zimą jest jeszcze piękniejsze.
    Obserwujemy ;)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w zakopanym ale latem, po zdjęciach widzę, że zimą tam jeszcze piękniej <3
    Obserwuję http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Zakopanem w styczniu, ale nie udało mi się uchwycić tak przepięknych widoków... Następnym razem muszę koniecznie zwiedzić miejsca gdzie Ty byłaś :) Widzę koleżanka z bliskich stron woj. opolskie?
    Obserwuję :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, utrzymane w pięknym zimowym klimacie.

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia. Az chce sie jechac w gory https://sm4rowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, może za rok uda mi się odwiedzić w końcu Zakopane :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Włączyły mi się wspomnienia. Góry to zdecydowanie najpiękniejsze widoki na Ziemi.. Uwielbiam Zakopane,mimo tego tłoku, który można spotkać w każdej porze roku.
    Zazdroszczę :)
    Śliczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia! :') sama od Zakopanego mieszkam może jakieś 30km, także pięknie jest tam.
    lienicormaid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od dzis nietety zaczelam szkole :/ w ferie wiekszosc czasu spedzilam w lozku ale patrzac nas widoki jakie sa w tym miejscu chyba sie skusze i pojade tam na weekend
    zaczynam dopiero przygode z bogiem ciebie juz obserwuje :*
    http://cmillee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki i cudowne zdjęcia! :) Ja od dzisiaj zaczęłam ferie!

    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam góry, zdjęcia są przepiękne :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna czapa! :D
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Same zdjęcia robią wrażenie, a co dopiero gdybym się tam wybrała. To by było przeżycie. Chociaż jakoś mnie śnieg nie jara to przyznam szczerze, że gór bez białego puchu sobie po prostu nie wyobrażam i tyle!
    Kurde, coraz bardziej nabieram ochoty na to, żeby spakować walizkę i wybrać się gdzieś, gdziekolwiek. Wsiąść do jakiegoś pociągu i zwiedzić trochę tego świata albo przynajmniej - tak na początek - tego kraju.
    PS. Świetne zdjęcia ze studniówki. Mam nadzieję, że bawiłaś się na niej lepiej niż ja dwa lata temu na swojej:D

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne zdjęcia *.* Po prostu WOW! Naprawdę bardzo mi się podobają! <3

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie klimaty zdjęc!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne zdjęcia. Robią ogromne wrażenie.Fajnie, że wycieczka się udała :)
    moj-maly-tajemniczy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam raz w życiu w Zakopanem i od razu pokochałam to miejsce i na pewno tam jeszcze nie raz wróce :)

    mogłabym prosić o poklikanie w linki w tym poscie ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Kochana! :* Dziękuję za bardzo bardzo miłe słowa o moim blogu, jesteś pierwszą osobą, która mi tak napisała! Aż pochwaliłam się moim bliskim :)) Jejuuu naprawdę Dziękuję! I Twój blog jest tak samo świetny, życzę Ci wielu sukcesów :*. P.S Nie byłam jeszcze w Zakopanym, ale mam nadzieję, że kiedyś się wybiorę :) Pozdrawiam Serdecznie i obserwuję ! :* http://macreateart.blogspot.com/2016/02/recenzja-pedzli-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam kilka razy w Zakopanym :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Zakopane i bardzo Ci zazdroszczę, że mogłaś się tam wybrać :) Cudowna relacja w formie zdjęć. I czarujące miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany, ale ładne zdjęcia! ^^ Obserwuję.
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zakopane ślicznie wyglądasz obserwuje ☺

    OdpowiedzUsuń