11/06/2017

Jak było w Karkowie?


 Ostatni weekend spędziłam w Krakowie. wiele razy pisałam tutaj, że uwielbiam to miasto (ma on swój klimat) jednak tym razem pogoda zepsuła cały urok tego miejsca. Postanowiłam, że był to mój ostatni wyjazd w tych miesiącach, lepiej odkładać pieniądze na podróżowanie latem lub wiosną kiedy jest cieplutko :) Ale jedno muszę przyznać, że pomimo okropnego wiatru i tak zaliczam ten wyjazd do bardzo udanych, bo czasami nie ważne gdzie, co i jak, ale z kim! Gdy jest super ekipa, to cała reszta przestaje mieć znaczenie. Zwiedziliśmy dużo kawiarni i restauracji- najlepszy sposób, żeby się ukryć przed wiatrem i deszczem :D

(zaobserwuj żeby być na bieżąco i koniecznie zostaw po sobie ślad, żebym również mogła zobaczyć Twoje zdjęcia :))


9 komentarzy:

  1. ciekawy zestaw, podoba mi się ta kamizelka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja ;) Coś w moim stylu ;) Choć ta długość kamizelki u mnie odpada, mam za krótkie nóżki :D Ale dobór kolorystyczny - mistrzostwo! ;) No i te botki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw!
    masz piękny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazje odwiedzić Kraków będę miał dopiero za kilka miesięcy, już czuje że będzie to dobra wycieczka :)
    Stylizacja jest naprawdę świetna!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna całość <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń