1/03/2018

WITAJCIE W 2018!


 Przyznam, że w ostatnim czasie zaniedbałam swojego bloga. Praca i studia czasami ograniczają Nas, zabierają dużo czasu, a nie chce niczego robić byle jak. Styczeń zapowiada się odrobinę lżejszy, dlatego postaram się częściej tworzyć wpisy. 2017 był dla mnie bardzo dobrym rokiem, ale jak zawsze życzę sobie, żeby 2018 był jeszcze lepszy! Co do postanowień to ich nie mam. Z biegiem lat zrozumiałam, że jest to bezsensu.
Moi drodzy chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego na ten nowy rok, dużo energii! Pamiętajcie, że to od Was zależy jak ten 2018 będzie wyglądał! :)



12 komentarzy:

  1. Omg! wyglądasz genialnie, świetny zestaw, podoba mi się całość<3
    zapraszam do siebie,
    może wzajemna obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw i świetne botki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja ❤
    Trzymam kciuki za nowy rok
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww wyglądasz pięknie <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stylizacje, które są całe czarne! Najlepszy kolor <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, uwielbiam czarne zestawy!:)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie robię sobie nigdy postanowień. Jeżeli chcę coś zrobić/osiągnąć, to po prostu to robię i żadne listy z celami nie są mi do tego potrzebne :)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie! Twoja figura i ten zestaw to cudowne połączenie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/07/zayn-x-versus-capsule-collection.html

    OdpowiedzUsuń