8/31/2017

Koniec wakacji?



 Jedni kończą wakacje, a inny mają jeszcze miesiąc wolnego. Tak jest w moim przypadku, przypadku studenta. Chociaż, muszę przyznać, że wakacje mają całkiem inny sens teraz, niż kiedyś.. za czasów szkoły, najlepiej podstawowej. Ten czas, kiedy codziennie miałam jeden cel: wstać rano, zjeść śniadanie, ubrać się i spędzić cały dzień na dworze,bawiąc się z kolegami i koleżankami. Ciesząc się... Teraz wakacje to czas, kiedy mam więcej wolnego czasu, kiedy mogę pójść do pracy. Tak jakby wcale ich nie było.




14 komentarzy:

  1. Ja jakoś też za bardzo nie odczułam wakacji, miałam co robić ;) fajna bluzka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowną figurę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno mi się z tobą nie zgodzić-sama bym tak chciała 😧
    Stylizacja świetna 😍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! i Twoja fryzurka przykuła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz:)
    Bardzo fajna bluzeczka :)
    Masz śliczny uśmiech :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cuuuudownie wygladasz! twoja figura jest obledna!


    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/sweet-dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie spodni z górą :)

    zapraszam:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing outfit dear, I really like it!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photos dear!
    I lovr your style and your blog. ♥

    I'm following you on GFC, hope you follow me back ♥
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  10. NIce casual look, love the sandals!
    Would you love to following each other? Let me know!

    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje stylizacje przypomnialy mi amerykanskie lata 90. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna stylizacja! nie mogę się napatrzeć <3
    rowniez obserwuje :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne to body! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń