9/12/2017

Jeszcze lato


Marzę, żeby jeszcze choć raz w tym roku zawitała u Nas taka pogoda, żebym mogła wypić kawę na dworze, w blasku słońca iść na spacer. Kocham lato wtedy wszystko jest inne, słońce dodaje mi motywacji do działania. Lubię robić sesje latem, kiedy kolory są wyraziste, a moje nogi nie są blade :D. Ponad miesiąc temu narzekałam na upał. Po 4 dniach spędzonych w Bułgarii zaczynałam unikać słońca, dzisiaj chciałabym żeby wróciło. Życie jest beznadziejne pod tym względem, że zaczynamy doceniać coś, jak już tego nie ma. Często wracam do starych zdjęć, wspominając czasy podstawówki, czy gimnazjum, kiedy robiło się najgłupsze rzeczy, z myślą, że to, co robię jest super. Później liceum, studniówka i przygotowywanie do matury. Wtedy było inaczej, inne podejście do życia. Dzisiaj mam wrażenie jak z dnia na dzień coraz bardziej ocieram się o dorosłość, tak długo na to czekałam (chyba jak wszyscy).. dziś nie wiem czy dorosłość mnie nie przeraża. Zaczynam doceniać tamte czasy.



17 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz :) Piękne buciki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudną figurę ;) Też kiedyś złapałam się na tym, że doceniałam coś dopiero wtedy, kiedy przeminęło. Dlatego teraz staram się cieszyć z chwili obecnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato jest piękną porą roku. Jednakże ja preferuje gorące herbaty pod kocykiem w zimowy długi wieczór.
    Świetne słoneczne zdjęcia !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog, świetna stylizacja :) dodaje do obserwowanych ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kobieco i delikatnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to jest z dorosłością kiedy jesteśmy mali chcemy być dorośli, ale kiedy to nastąpi doceniamy te czasy kiedy byliśmy dziećmi. Nikt nie wyrośnie z małych wygłupów :p lubię chodzić na plac zabaw i biegać w deszczu to się nigdy nie zmieni. Czasami myślimy, że coś nam nie wypada, ale życie ma się jedno więc warto korzystać z życia :D
    a zdjęcia śliczne :) cudny uśmiech i figura :))
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie bardzo podoba mi się zestawienie tych ubrań :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jeszcze marzę o takiej pogodzie, a tu niestety już chłód i deszcze, ja cała przeziębiona i z tego powodu ubieram się jeszcze grubiej, a do szkoły trzeba chodzić :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną masz figurę. Pozazdrościć nóg :) Stylizacja bardzo mi się podoba <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA też coraz częściej wracam do wspomnień...ah tak chciało się być wtedy dorosłym...a teraz? ile bym oddała za jeden tamten dzień :) Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała stylizacja ja też ubolewam że jest taka a nie inna pogoda. Co powiesz na wzajemną obserwację. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka! Podoba mi się połączenie z t-shirtem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz super uśmiech!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, jesteś tak mega fotogeniczna osobą. Aż nie moge się napatrzeć :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również marzę o kawie na przykład na tarasie, chociaż nieważne- byle na ciepłym słoneczku. Obserwuję kochana <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeraziłaś mnie tymi słowami o dorosłości
    Fajne zdjęcia :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. if you pick up dresses, glamchase ivory beaded dress knee length uk reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń