4/23/2015


          

                  Czarny..






Wszystko na czarno. Jeżeli chodzi o kupowanie ubrań czy butów to zazwyczaj są one w kolorze czarnym. Teraz pewnie wiele z Wam pomyśli, że nie powinnam chodzić w tym kolorze, ponieważ on jeszcze bardziej wyszczupla a ja i tak jestem już bardzo chuda. Ja jednak nie zwracam większej uwagi na takiego typu komentarze. Chodzę w tym co mi się podoba i w czym czuję się najlepiej. Uwielbiam kolor czarny, chociażby dlatego, że ten kolor pasuje tak na prawdę do wszystkiego. Moje zdanie na temat jest takie, że powinniśmy chodzić w tym co Nam się podoba i w czym my czujemy się dobrze a nie w tym co komuś się podoba, nie zwracając uwagi na komentarze innych.

















6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja sama również lubię ubierać się w czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czerń, ale ostatnio postanowiłam sobie, że będę kupować kolorowe ubrania, bo teraz noszę tylko jeansy i białe koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo,że nie przepadam za całym czarnym zestawem,to wyglądasz pięknie. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/elegancja_25.html

    OdpowiedzUsuń