4/28/2015

Mój czas wolny...







Zazwyczaj w moich postach piszę o tematach które dotyczą wszystkich dzisiaj jednak chciałabym skupić się na sobie. Powiem Wam trochę  o moim czasie wolnym. W prawdzie nie mam go za wiele ale jeżeli już go mam to staram się wykorzystać go najlepiej jak potrafię. Gdy tylko mam wolną chwilę, biorę moją siostrę i robimy sesje zdjęciowe. Uwielbiam to. Z każdą sesją czuję ,że się rozwijam. Następną rzeczą jest kółko teatralne do którego należę już ponad rok. Jest to niesamowity czas, rzeczy które tam się nauczyłam są dla mnie bezcenne, wiem ,że nigdzie indziej nie zdobyłabym tych umiejętności. Jestem nieśmiała, a to pozwala otworzyć mi się na świat i nowych ludzi. Od dwóch lat chodzę na wolontariat, gdzie pracujemy z dziećmi niepełnosprawnymi. Było to dla mnie wielkie wyzwanie, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam tak bliskiego kontaktu z takimi dziećmi. Są wyjątkowe, jeżeli macie okazję działać w czymś takim bądź podobnym to zachęcam Was do tego, bo nie ma nic piękniejszego jak pomaganie dzieciom niepełnosprawnym , a praca z Nimi jest niesamowitym przeżyciem. Oczywiście czas wolny spędzam również z moim chłopakiem, przyjaciółmi ale też potrafię zająć się sama sobą. Czytam książki (najczęściej są to dramaty), ćwiczę (w ostatnim czasie coraz więcej), Przeglądam różne blogi, zdjęcia. W tym wszystkim brakowało mi jeszcze jakiegoś zajęcia, więc postanowiłam założyć bloga. Jest to dla mnie kolejne wyzwanie, które mnie rozwija. Każdy komentarz tutaj jest dla mnie motywacją. Lubię to co robię. Nie piszę tego aby się pochwalić. Chciałabym zmotywować każdego z Was do działania, do robienia czegoś innego, do spełniania swoich marzeń, do rozwijania się, bo pamiętajcie życie mamy tylko jedno, a to jak wykorzystamy dany nam czas zależy tylko od Nas.
















13 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, bardzo ładny uśmiech ! :-) chętnie będę zaglądać, obserwujemy ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pasje,sama kiedyś nalezalam do wolontariatu,pamiętam jak zawsze na święta jezdzilismy do szpitali przebrani za świętych Mikolaji i rozdawalismy dziecia prezenty,ich uśmiechy sprawiały ze każdy czuł się lepszy,dobry.
    Kontynułuj to jak najdłużej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!!!follow me on gfc and i follow you back,now i follow you on google+,i hope you follow me back!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia.
    Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą.
    Wolontariat - świetna sprawa. Sama swego czasu bardzo interesowałam się tym tematem i chciałam zaangażować się w coś takiego, ale niestety z pewnych przyczyn musiałam zrezygnować.
    Bardzo fajny blog. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna i bardzo przyjemna stylizacja :) miłego dnia i zapraszam do siebie:
    http://stuffladyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że spędzasz swój wolny czas jak najlepiej potrafisz, odebrałam Cię jako bardzo pozytywną osobę, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię robić dużo rzeczy, czuję wtedy, że nie tracę ani minuty mojego zycia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudowny uśmiech! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na 17 jesteś bardzo dojrzała i wiesz czego chcesz od życia, super :).

    Bardzo fajne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  10. luźno i wygodnie - to lubię :)

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń