4/02/2015


       Utrata najbliższej osoby...

Każdy albo prawie każdy z Was miał chociaż raz w życiu złamane serce. Myślę ,że każda bliska nam osoba ,która odeszła zostawiła na naszym sercu jakiś ślad, ranę. Mówią, że czas leczy rany ja jestem jednak zdania , ze po czasie przestajemy o tym mówić ale wewnętrznie i tak czujemy się słabi, czujemy ból. Zstanawiam się często dlaczego właśnie osoba niewinna cierpi, a nie ta która odeszła. Trudno jest nam normalnie funkcjonować kiedy wiemy ,że tej osoby już przy nas nie ma. Trudno jest Nam iść dalej gdy wiemy ,że nikt na Nas nie czeka. Jak żyć z tą świadomością?Utrata najbliżej osoby czy jej odejście dla wielu z nas jest najgorszą rzeczą jaka mogła by nam się przydarzyć, a nauczenie się zyc bez niej jest niedowykonania. Podziwiam ludzi którzy bez problemu potrafią się podnieść, iść dalej jak by nic się nie stało. Szczerze mówiąc nie spotkałam się jeszcze z taką osobą. A może takich osób nie ma? Może każdy to przeżywa ale w inny sposób. Może to tylko pozory, przecież nie wiemy co się dzieje w jej wnętrzu. A wiecie co w tym wszystkim jest najgorsze? że dopiero po stracie najbliżej nam osoby zaczynamy doceniać co mieliśmy i co straciliśmy. 






9 komentarzy:

  1. Ja akurat jestem bardzo osoba uczuciowa i nie wyobrażam sobie stracić najbliższe mi osoby :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeżywałam stratę bliskich osób, to bardzo smutne, ale taka jest kolej rzeczy niestety ;/
    ________________________
    Wróciłam do blogowania po dłuższej przerwie i zmieniłam adres bloga, zapraszam:
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest bardzo smutne,ale tak musi być
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest bardzo smutne,ale tak musi być
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki psiak :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter, mam podobny tylko brązowy i cały ze skórzanych rzemyków. musze w nim zrobic zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to prawdziwe co napisałaś :( Doceniamy co mamy, dopiero jak to stracimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter i super piesek:)

    OdpowiedzUsuń