4/04/2015

 
             Pierścionki..




Od kiedy pamiętam nienawidziłam nosić pierścionków, jednakże zawsze jak byłam mała podejmowałam próbę noszenia ich. Kupowałam najczęściej na straganach, ubierałam na chwilę po czym ściągałam, strasznie mi przeszkadzały. Od pewnego czasu zrobiłam sobie dłuższą przerwę z pierścionkami, aż do czasu gdy na instagramie zaczęło pojawiać się z nimi mase zdjęć. Strasznie mi się spodobały, pomyślałam, że muszę je mieć. Te które możecie zobaczyć kupiłam w h&m klik . Niestety mam tak chude palce, że dwa z nich są za duże ale i tak je uwielbiam. Są na prawdę wygodne, polecam. 









20 komentarzy:

  1. Ja od lat nosiłam dwa złote pierścionki, które znalazłam pośród mamy biżuterii i to mi wystarczało. Ale ostatnio zobaczyłam na jakiejś stronie, że jest moda na dużą ilość pierścionków, w tym takich do połowy palca. No i się zakochałam :) Również podobnie jak Ty pobiegłam do h&mu i kupiłam komplet w którym były normalne i te tzw. midi rings. Super opcja, tylko, że mi też spadają niestety. Wystarczy, że myję ręce, albo chociaż trochę mi się zmoczą. No i błyskawicznie z nich schodzi farba, więc raczej będę zakładać na większe wyjścia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny zegarek, wpis bardzo mi się podoba i będe chyba często tutaj wpadać :) pozdrawiam :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę śliczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takim zegarku, na prawdę ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pierścionki! Mam podobne, ale rzadko noszę, bo mi też przeszkadzają :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Te mi się bardzo podoabają , ja nie noszę bo nie mam takich które by były teraz modne tylko jakieś same stare ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie tak samo z pierścionkami, lecz ja nadal ich nie noszę bo moje palce są chude ale mają zgrubienie w kostkach przez co ciężko je założyć i zdjąć a potem się kręcą . Ale ogólnie bardzo mi się podobają te Twoje xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Great :) Happy Easter, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również kiedyś nie nosiłam :) Od kilku lat nosze srebrny pierścionek a od tygodnia srebrną obrączkę, którą sprawiliśmy sobie z chłopakiem :) Teraz doszedł jeszcze zegarek, za którym kiedyś nie przepadałam :) I również bransoletki, które od zawsze uwielbiałam ale ostatnio coś nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię pierścionki, masz bardzo ładny zegarek ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są takie pierścionki :) Ja osobiście nie chodzę w pierścionkach bo najzwyczajniej mi przeszkadzają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te są bardzo ładne! Podobają mi się :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja odkąd pamiętam mam problem z jakąkolwiek biżuterią-strasznie mi przeszkadza. Ale pierścionki są boskie *.*
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te pierścionki <3

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w poście? --->http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wygoda-luz.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć, z góry dziękujemy ;*

    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;* Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne są takie pierścionki, poluję na takie, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć, a w dodatku chciałabym takie, z których kolor by się "nie zmywał" :(

    OdpowiedzUsuń
  16. dłonie wyglądają pięknie z peirścionkami ale mi jakos przeszkadzają. moze dlatego że co chwilę myję ręce. Noszę jedynie obrączkę i pierścionek zaręczynowy. Jest troche za duży i obrączka go "trzyma" bo noszę je na jednym palcu. Polecam Ci ten sposób do powstrzymania przed ucieczką nieco za dużych pierścionków ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pierścionki :)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_ obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się:) Ja mam póki co tylko pierścionek zaręczynowy. Przydałoby mu się jakieś towarzystwo:)

    OdpowiedzUsuń